سه‌شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: هفته چهارم از دور سوم لیگ برتر با برتری تیم‌های پالایش نفت آبادان، پتروشیمی بندر امام و شهرداری کاشان به پایان رسید.

Basketball

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بسكتبال، در تبریز و در یکی از دیدنی‌ترین بازی‌های این فصل تیم‌های شهرداری این شهر و پالایش نفت آبادان به مصاف هم رفتند که در پایان وقت قانونی، دو تیم در امتیاز 100 به تساوی رسيدند و بازی به وقت اضافه رفت. در وقت اضاف این پالایش نفت آبادان بود که با دو امتیاز اختلاف یعنی 110 بر 108 پیروزی را از آن خود نمود.

در دیگر بازی زیبای این هفته تیم‌های شیمیدر تهران و پتروشیمی بندر امام در تالار بسکتبال آزادی رویا روی هم قرار گرفتند که شاگردان مهران شاهین طبع در تیم پترو موفق شدند جنگ نزدیک را 89 بر 86 فتح کنند.

همچنین در تقابل دو تیم شهرداری لیگ یعنی شهرداری گرگان و شهرداری کاشان در شهر گرگان، این تیم کاشانی بود که 55 بر 51 برتری را از آن خود کرد تا برای دومین هفته متوالی طعم شیرین پیروزی را بچشد.

شایان ذکراست بازی تیم‌های لوله آ اس شیراز و نیروی زمینی تهران به دلیل عدم حضور تیم شیرازی برگزار نشد و از سوی کمیته مسابقات فدراسیون این دیدار 20 بر 0 به سود نیروی زمینی تهران منظور شد.

 

نتایج کامل بازی های این هفته به شرح زیر است:

 

شهرداری تبریز 108 پالایش نفت ابادان 110

شیمیدر تهران 86 پتروشیمی بندر امام 89

لوله اس شیراز 0 نیروی زمینی تهران 20

شهرداری گرگان 51 شهرداری کاشان 55

 

کد خبر 364276

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار توپ و تور

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha